Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

som en sång för våran elite

Publicerad 2009-12-28 21:16:28 i

ey. fröken är tillbaka efter en omtumlande vecka och med smakprov från det mesta.
jag lyckades bli full på rödvin för den fjärde julaftonen i rad hemma hos imre/tantan.
vaknade för sent på fredagen utav att biggan hojtade till med att stefan var
på väg. fortfarande (förmodligen) full med svarta tänder lyckade jag hoppa ur
min säng och in i duschen direkt. samt att slänga ner 51 kg kläder i väskan.
det är fan märkligt, men så värt. och i samma veva togs en ny öl sen styrde vi
kosan rakt mot västra götaland. så underbart att få komma iväg och träffa rediga
nya människor, samt dom som man inte sett på alltför länge. dom är sig lika och granna.

efter en del föröl hos linnéa och stefan lyckades vi sedan bege oss till nästa
förkrök vilken roxanas bror stod för. mycket mycket trevligt. därefter skildes grabbarna
från oss damer och efter en och annan bilfärd med damerna befann vi oss sedan
utan fars hatts i början på kungälv. efter gratis inträde och plenty beer därefter
kan jag nog tala om att jag var mäkta nöjd för kvällen.

dagen efter var all gårdagens förtäring ett faktum. trodde jag skulle bli blind
när vi lyckades ta oss ut genom dörren för mat. och min fina gångstil var nog
slående. kände mig för gammal. tragerkomiskt! nåväl... några timmar senare
hade jag nog lyckats bli någorlunda ny människa återigen och det var dags
att åka tillbaka mot strawtown. men min plan om ett litet stopp på vägen
lyckades jag allt med. himla stolt är jag och allt var så jävla rätt. vi är rätt.
tog liten tid för att mig att säga hejdå....

dagens:


.... du har helt enkelt mig som jag har dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela