Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

en kompanjon

Publicerad 2009-12-03 22:32:36 i

dagen har gett mycket. en positiv vidareutveckling på mina vanliga
tankebanor, om man nu ska uttrycka sig på ett så vettigt sätt som möjligt.
det ger alltid mycket när man delar olika perspektiv med sin närmsta.

själv är jag ute efter att bygga vidare på det som redan är bra.
för jag vet att det kan bli bättre. en av alla saker som (jag vill nämna)
tillexempel är jäkligt bra är att jag ska fatta pennan och börja om på ny kula
i min blå dagbok. tänker inte blicka tillbaka på de sidor som en gång skrevs utan..
det som är nu, det är jag. här och nu.

för man kan inte låta allt bäras i huvudet. därför är en liknande rutin bra.
att kunna reflektera och få mer fokus över det som rör mig och min omgivning.
punkt.



agnes står för dagens rubrik. en mysfaktor i sig. matte befinner sig
på sydligare breddgrader, närmare bestämt marocko. därför är det givet
att hon spenderar sin tid här hos oss när mr bigs & mrs bigs, tyvärr, inte kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela