Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

visst lever man!

Publicerad 2009-08-11 18:09:21 i

imorgon drar fröken stridh till norrland. och jag kommer sakna henne
big time. men som hon sa, hon försvinner ju inte.


tillbringat dagen med att ha lallat runt på ljungbys gator. först en simtur på
kronoskogsbadet, en sväng inom biblioteket samt röda korset och en fika
på café 13 innan ett besök hos herr tandläkare.
jag trodde aldrig det skulle vara möjligt att vara utan sällskap, när jag väl satte mig ner
med en kaffe och god mat på caféts uteservering. men faktiskt var det nog mest det
avkopplande på länge. en tidning och läsa igenom och bara spana på folk.
men visst ranglade folk in och hälsade på så småningom också.

fick meddelande idag från rekryteraren att, tyvärr, har vi valt en annan kanditat till
jobbtjänsten. jag är verkligen inte bitter för det. jag är nöjd med min presentation
och jag vet att dem också var det. de ville ha en mer teknisk och mindre
kreativ tjej helt enkelt.

så... nu åker jag och min älskade mor iväg till mallorca den 28. det ska bli så skönt.
billigt, ospecificerat men garanti på lägenhet och allt vad den innehåller.
gjorde en research, och det området med flest lägenheter kan vara här:






Alcudia

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-12 10:02:57

FUSK!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela