Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

vi vandrar vidare mot ljusare tider

Publicerad 2009-04-12 19:49:40 i örongodis,

isabell har nu vaknat ur sin långa sömn, den långa sömn som tagit
hela denna fina söndag, men hon har trots det inte dåligt samvete.
nu är det mycket hiphop och kaffe i mängder.

helgen som varit har bjudit på en skräckblandande förtjusning.
tillfällen som gjort att man undrar hur man egentligen lyckas ibland!
i torsdags kom mina damer ut hit och hämtade mig, nästa stopp var såklart mitt andra saknade
hem, hstd! det stod grill och vin på schemat och utgången blev mårtensson (kareoke utav bara helvete),
bulls, dyra shots på säsongspremiären utav cafeet och en avslutning på morfars där jag tillsist
var själv utan mitt umgänge, men kanske inte fullt så själv tillslut ändå...
som sagt, jag lyckas alltid trots min bedövade lever och fumlande. det blev en hård fredagsmorgon
och skratt kring vad som egentligen skedde under de där sista timmarna på natten.
men du tyckte inte att jag varit så hemskt trots allt, kanske därför vi gick hem tillsammans *skratt*

senare under den eftermiddagen var jag sedan runt tranemo trakterna för att se några små
vänner, som en, ska komma att bli familjemedlem runt månadskiftet. jag kunde inte riktigt åka
därifrån efter att besökt stället. jag var fast!



har ni skådat något mer bedårande?
under aftonen var jag, mor, far bara hemma och njöt av ledigheten.
lagade god mat, tände ljus och bara myste framför tvn. vi hade även koll på
agnes som vi fick ha under helgen medan mr bigs och emma hade business på annat håll.
den tjejen är också bedårande! sen var den efterlängtade lördagen kommen. matilda kom hit under
dagen, även linkan tittade in en sväng. vi cruisade sedan iväg till unnaryd där grillfest, kubb, öl i mängder
skulle vankas. det är något man verkligen saknat, gamla sommargänget som slås ihop och gör
landet precis som det bör tas. jag hade verkligen en toppen kväll därute igår, och det är jag lätt inte ensam om.
tack calle för den mysigaste gårdagen!

och nu var vi här igen... och jag mår så bra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela