Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

mitt andra hem hstd

Publicerad 2009-04-28 21:58:35 i örongodis,

isabell är svettig och go efter en runda i skogen med sin kära far.
skulle precis vila upp sig, när väl tanken slog henne att hon faktiskt ska down town imorgon.
(för ovanlighetens skull) därmed adrelinkicken... = shopping, shopping och åter shopping.
det stämmer. ginatricot.com gav faktiskt lite inspiration nyss..

.


 




vet... har säkert tusen glajjor liggandes hemma. men som jag sagt innan, man får aldrig nog.
här bjuder jag även på något som kan liknas... underbart rakt igenom.


Kommentarer

Postat av: Milie

Publicerad 2009-04-29 20:01:54

hihi den vita i mitten har jag med spanat in :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela