Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

underbara dag

Publicerad 2009-04-23 21:44:19 i

blev en färd in till stan direkt efter att jag kommit hem till landet.
underbart att få komma tillbaka till denna storstadsidyll...
har mycket att säga, men för att göra det kortfattat så hade vi en god och mysig stund
med öl på uteserveringen ikväll...

helgen som vankas blir förhoppningsvis lugn i lilla lidhult.... nästa helg däremot,
den blir galen! alex g's 25 års fest med nära o kära, bekanta, mat och live performance by n.i.c.k
bara en liten bit utanför stan.. i skedala som ni som vet. den helgen är mer än bara längtad,
eftersom den bara inte innehåller kalas, utan även att jag får hem min efterlängtade lilla jycke,
ja, vid samma namn, alex...



säg hej till min vän alex.



och mitt blivande barn alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela