Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

som ett barn på nytt

Publicerad 2009-04-16 13:06:37 i photo,

en stor del som jag älskar med att bara vara hemma,
är att man lever och är ett med skog, natur och vatten.
och det var en sak idag som fick mig att uppskatta det lite mer...

jag och mor var ute och promenerade bland skogsgläntorna när vi plötsligt
fick syn på utmärkta pinnar som stod och bildade en ny led. vi följde den såklart
i förundran om vad den skulle leda oss till. både jag och hon kände såklart spänningen
då vi annars vet allt om lidhults alla hörn.. det visade sig sedan att stigen ledde oss till
en helt ny grillplats. en väldigt fin sådan som ligger ut med ån, som går genom skogen och
gränsar askagen. där ska vi sitta en dag vill jag lova. och jag ska visa alla den mystiska stigen
för alla som kommer och hälsar på. man blir lite som ett barn på nytt... lite som äventyr!


Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2009-04-17 09:52:25

visst är den skitfin!!

jag o mamma hittade oxå den grillplatsen för ett tag sedan! hehe

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-17 13:55:20

Kings of leon - sex on fire



De måste vi se på Hultan och i år ska vi dela tält <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela