Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

smålands djupa skogar

Publicerad 2009-04-15 16:44:19 i

back in lj-town for a while.
jag och min mor har besiktiat våran bil och gjort en massa vuxengrejjer ihop.
handlat allt från grova verktyg till tunga förpackningar med olika typer av planteringsjord.

nu tar vi oss en rast uppe på rönnäsvägen hos mr bigs och ja, denna lilla familj
bestående utav en biggan, emma och lilla agnes, har man saknat. nu har vi bryggt
färdigt kaffet och ska sätta oss på balkongen. skönt. ikväll... undrar vad herrn hade
att bjuda på. kanske lite fest? det är ju trots allt lilllördag. det vore egentligen en
perfekt laddning inför morgondagens rännande med damer på g-kås... vem vet...

keep your head up folks.
och som ni vet så kan ni alltid dra några skämt på 0702968144 såhär i påsktider..



och hörrni.... en sak som jag helt ärligt inte haft en tanke på,
även om jag gillar att förhandla kring saker..

jag ska tydligen få hultanbiljett i studentpresent utav päronen.
tro mig, det var morsans idé... efter att jag sagt att jag själv sparar till någon framtida festival i övrigt.
så tydligen tjejer, let's role!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-15 17:32:05

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela