Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

KAKAN!

Publicerad 2009-04-22 18:41:24 i

hej älskling! som jag undrat vad du gör och hur du mår. du uppdaterar inte din blogg och
vi vet telefonen har ett ständigt problem med att samarbeta. jag saknar dig så det gör ont!
jag har iallafall skrivit ett långt mejl till dig på facebook, du borde kolla upp det!
och jag ska därmed leta upp din adress, vilken jag fick för ett tag sen och skriva
ett långt, färgglatt, sött brev.

du är bäst och jag tänker på dig varje dag!!!
vore den bästa presenten om du kom hem till min student.



ps.angående hultsfred! vi kommer vara ett camp på lidhult, unnaryd, och hstd,
vilken kombination va.. vad sa vi.. runt 30 pers. ds.

Kommentarer

Postat av: Kakan!

Publicerad 2009-04-22 20:09:48

Hej min älskade vän! Saknar dig skitamycket, tänker på dig hela tiden. Min adress är carrer de la guifre 4 4-6 08001barcelona. Hade som sagt varit skoj om du kom ner men jag vet att det inte är billigt att åka ner och kan tänka mig ett du har mycket nu inför student och bal. Och som jag även skrev på facebook så har jag en litet suprice for you. haha det komemr att bli så bra! men hultan vilka är det som ska med iår? Hade varit så skoj att följa med er dit men det går ju inte det heller :S vilka datum är det? Ringer dig från jobbet nu någondag så vi får prata lite! Saknar dig älsk

Postat av: Kakan!

Publicerad 2009-04-22 20:11:40

Hej min älskade vän! Saknar dig skitamycket, tänker på dig hela tiden. Min adress är carrer de la guifre 4 4-6 08001barcelona. Hade som sagt varit skoj om du kom ner men jag vet att det inte är billigt att åka ner och kan tänka mig ett du har mycket nu inför student och bal. Och som jag även skrev på facebook så har jag en litet suprice for you. haha det komemr att bli så bra! men hultan vilka är det som ska med iår? Hade varit så skoj att följa med er dit men det går ju inte det heller :S vilka datum är det? Ringer dig från jobbet nu någondag så vi får prata lite! Saknar dig älsk

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela