Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

i mitt stora ljusa rum

Publicerad 2009-04-27 17:58:55 i örongodis,

här finner ni ambitionen själv. bland litervis med kaffe och papper utsprida på alla dess ytor känner
fröken eriksson att hon ändå har flytet med sig. vilket gör att hon ständigt får kickar av att vara
upp i varv. och i kombination av van morrisons låttexter gör det hela förstås mer underbart.
även janis joplin kommer upp till och från, vilket det också gör att det som redan är på speed blir ännu mer.
ja, ungefär som när man sitter i bilen, hör en bra låt, och trycker mer på gaspedalen. ni fattar...

huvudsaken är att jag känner mig lyckad en dag som denna. jag har flyt och är extra romantisk.
och jag längtar nu bara till torsdag, fredag och lördag. känner att allt bara kommer gå vägen!




Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2009-05-06 16:52:13

Jag vill oxå vara så söt som dig syrran :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela