Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

goggis kalas

Publicerad 2009-04-18 16:01:56 i photo,

go gårdag är bara två ord som egentligen behövs.
först hemma ett gäng, grillat och kalla mariestad sen bar det av till hotellet..
skit trevligt att träffa gamla bekanta och slå ihop allt med sina vänner.
sen susade jag och mitt nattsällskap gott..

om några timmar ska vi alla slå ihop oss hos kineserna också...
go avslutning på detta lov..



en gång i tiden såg mitt hår ut såhär. ganska cool och impulsiv grejj. ganska jag.

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-04-19 19:21:49

Och förbannat snyggt!

Postat av: Klara

Publicerad 2009-05-06 16:55:23

du är söt ändå :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela