Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

du vill så du kan?

Publicerad 2009-04-07 20:46:52 i örongodis,

människor gör som dom kan. jag gör som jag kan. och bättre blir det med viljan i behåll.

innan var tankarna som mest på annat håll. mycket kring relationer, framtid, allt.
jag har tänkt mycket på hur mina närmaste vänner mår, vad de gör, om de vet att
jag finns här för dem, även om jag bara är här? det är er jag saknar. inget annat.

nåväl, har ändå fått mig flera goda skratt under dagen, och det slog mig nu att
emma, självaste bettan, kommer hem imorgon från barca! henne ska jag då krama ihjäl!

ännu ett tomt inlägg som jag kallar det. hjärtat söker efter svar.
livet är som vanligt, livet.

Beanie Sigel - Feel It In The Air

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-08 18:55:59

saknar dig som faan snygging! Hoppas vi ses snart :D love ya

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela