Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

The grass is greener on the otherside

Publicerad 2008-09-10 17:16:06 i photo,

hemma tidigare än väntat från praktiken. mycket skönt, mycket bra.
helt slut, men jag gillar det. dags att köpa ny mobil också. blir nog nästa
vecka. jag får ju rabatt, så det är tummen upp. hehe. skryt.

ikväll är det fotball på tvapparaten, men kakan och hippen, jag vet jag är skittråkig,
men jag avstår nog ikväll. hem till dig bettan, på fredag? och på lördag, mattan?
vad gör vi? blev inget ölande ikväll. men imorgon ska jag nog dricka öl med
syster lina i ljungby. alltid värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela