Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Morgonrock och glass

Publicerad 2008-09-15 17:43:45 i

det är måndag och såhär har min dag sett ut, ingen vidare ansträngning.
kan vara skönt ibland, men jag vill ju vara frisk, jag vill ju ut och hitta på saker
som vanligt, jag vill att något eller någon individ ska rycka ut mig på äventyr,
jag vill att något ska hända, men jag vet bara inte VAD.

hösten är kommen, kan vara så att jag nu mest bara fantiserar,
romantiserar och ältar om olika saker och ting. från mitt förflutna
och även att jag väntar med spänning från morgondagen.
just nu står tiden i min värld lite still, men förhoppningsvis kommer min tid igen.
den brukar komma till och från den också.

det är bara till att vara glad och uppskatta allt mer. man vet aldrig vad som kan komma framför en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela