Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Gokväll sverige

Publicerad 2008-09-08 18:46:19 i

projektarbetet som disskuterades idag känns hur bra som helst. det gillar vi.
var hemma redan vid ett idag, tränade, sov sedan till fem tiden.
jag och kakan ska nog inviga onsdagsklubben på onsdag.
kan bli spännande! haha.

nu blev jag sugen på öl, dock får det vänta.
hade varit gött om det blir götet i helgen också. göra det festligt för sig med övriga studerande.
inte varje dag.

gotta go. ses på torsdag. praktik två dagar framöver på annat håll.

Kommentarer

Postat av: bettan

Publicerad 2008-09-09 18:13:39

Jo, visst är han :P dricka billigt vin (doppelkorn) med de bästa tackar jag aldrig nej till!:) måste ses snart för jag saknar dig och de va ett bra tag sen vi alla sågs och festade ihop! såhär får de inte fortsätta! eller hur? Take Care Darl. Love you!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-09 18:28:14

onsdagsklubben? / Mattis matilda

Postat av: izen

Publicerad 2008-09-09 19:14:01

bettan: word up. snart, väldigt snart behöver jag en dos av allesammans. och snart är kakan och hiep påväg till dig för att titta till vovven. naw. puss och kram.



matilda: onsdagsklubben är några killars gäng påhitt i ljungby. dricka öl och göra lilllördagen lite galnare har jag fått höra. vi fårse vad vi gör.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela