Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Godmorgon Sverige

Publicerad 2008-09-07 13:40:59 i

varit uppe ett tag nu i min mysiga morgonrock.
kaffekoppen är påfylld och jag håller på att bränna en massa skivor samt lägga iordning all musik på datorn.
mycket arbete med det vill ja påstå, speciellt i den röran som det befinner sig i.

okej, nu gårdagens shopping alltså.
- skinnjacka från louise béen, 1050 kr.
- smyckeshand från en liten mysig blombutik, 250 kr.
- svarta leggins, gina tricot.
- inrednings bok "gammalt blir till nytt"
- kokbok, allt om mat "vardagsfavoriter"
- en ny stor cdcase.
- och annat smått och gott.

nu ska jag lägga mig i soffan och läsa singoalla.
och här kommer lite bilder.



update!
precis hemkommen från ett besök hos brodern i ljungby. hjälpte till med allt vad flyttlådor heter.
snart ska han flytta hem och jag längtar lite faktiskt. behöver honom i min närhet, faktiskt! *fniss*
har inget mer att säga. lek med mig annars i veckan mates. pisk hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela