Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Get it together

Publicerad 2008-09-23 15:41:37 i photo,

är låten som spelas som mest i mina högtalare just nu.
old school, det är jurassic 5, men ack så bra fortfarande.

följande dag har innehållit projektarbete.
runt förmiddagen drog jag sedan ner mot stan,
till roddys, för en fika med syster. 2 timmars snack om allt och inget.
underbart helt enkelt.

just förtillfället är jag galet shoppingsugen.
vi är lediga på fredag som sagt, så jag och herr lyden ska nog
köra till växjö en runda då. skulle du med kakan?
hör av dig om du läser detta vettja =)

nu är det träning framför tvn som gäller. toppen!


världens finaste syster.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-23 17:55:20

men det går inte, för det är mamma och pappa som stått i kö och jag som ska ha lägenheten :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela