Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Fyller

Publicerad 2008-09-06 22:17:36 i

mina lungor med den friska luften, som drars in genom mina fönster.
äntligen har jag fått ordning och reda på det mesta här inne. maniken som jag skriver
på är numera placerad i frökens rum. första ölen är öppnad.

dagen har varit fullspäckad. lyckades med att stiga upp tidigt och fara iväg till hgb.
jag blev lika förvånad som morsan när jag sa att jag faktiskt aldrig glidit runt och spanat kläder här.
väla är vanligt, dra sig över till helsingör är vanligt, men varför inget mittemellan..
minns det som första dagen idag iallafall.

och idag hittade jag tillslut min dröm skinnjacka. lite tack vare mor faktiskt. dumma fördomar.
vi gick längst med gågatorna och så stannade hon till.
"häng med mig in här." tantaffär tänkte jag, men okej, kan väl titta för din skull.
det visade sig vara helt fel och jag är nöjd mer än någonsin. sådär kärlek vid första ögonkastet.



uppdaterar mer imorgon. nu lite mer bärs.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-07 10:20:00

Jackan var skit snygg! Vad kostade den? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela