Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Damer och herrar

Publicerad 2008-09-01 18:14:57 i

första september idag. visst går tiden alldeles för fort. men jag gillar ändå det, just nu gör jag det.
hel skoldag. skönt med simning på morgonen och att ha hunnit bli färdig med mitt personporträtt.
nu ska jag ta och gå igenom övriga ämnen även, mest för att jag siktar högt. känns sjukt bra faktiskt.
och äntligen, ikväll så skriver man in sig på hfab, det är sjukt på tiden! och jag är pepp för morgondagen,
pepp för att börja jobba lite och få mer erfarenhet, javisst! haha. what more can i tell.. i feeeeeel good!
jo, var också en sväng förbi unnaryd idag också för att kolla mitt konto, och för att krama min kaka. kärlek.
nu drar jag mig tillbaka och höjer volymen till lite hellacopters!



snygg sak som jag tittat på ett tag också! jag och mor ska nog till hgb snart och förbättra garderoben. wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela