Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Andra hands

Publicerad 2008-09-03 19:33:07 i

första dagarna på apu'n är avklarade, och saknar det faktiskt redan nu!
mina bossar är hur sköna som helst och jag gillar läget helt enkelt.
sprang ett ärende på lunchen, in till seb och smet sedan in på 2nd hand
runt hörnet. köpte en gammal reagge lp-skiva för tio spänn.. den är testad och funkar!
ryser utav att höra gamla skivor spelas, som om den släpper all rost och börjar om från början.
och själva fodralen har man alltid sett som inredningsgrej. jag gillart.
tillbaka till skolan imorgon. nu vill jag mest bara dra till hgb för shopping!

händer annars i helgen? jag funderar på att ta det lugnt för en gångs skull. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela