Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Textkommunikation

Publicerad 2008-10-20 13:51:50 i

står det numera på schemat. men kraxkäften är inte här. underlättar lite faktiskt.
därför tar vi lite itu med projektarbetet. förbered inför mötet på torsdag med vdn.
spännande vill jag lova! och igår, som så många gånger innan, tog jag upp min
dagbok ur lådan och skrev av mig.

det är som vanligt, väldigt skönt. jag ska försöka bättra mig på skrivandet så det blir lite oftare.
senaste skrivandet inföll sig nämligen i juli månad. det är ju inte okej!
men många sidor med skriven text, det finns det med i den. lättnande.
jag ska nog önska mig en fin dagbok i julklapp eller födelsedagspresent.

kalender!
  • måndag: färdig med bookreview, lost boy och allt tillbehör till eng. kolla kring projektet
    (vilket jag gör nu), kolla även igenom naturkunskapen.
    i brist på god erfarenhet inom ämnet.
    satsar lite hårdare iomed att kursen är en 50 poängare!
    annars, kura ner mig under en mysig filt med tända ljus och kaffe framför tvn.
  • tisdag: praktik i hyltebruk, expert. ta med mina engångskameror (4*25)
    till chefen och fixa ut dem så fort som möjligt.
    kommer bli jäkligt roligt att se alla foton som togs under sommaren 07!
  • onsdag: praktik även denna dag. och idag spelar också the hellacopters. galet avis.
    men jag fick mitt härliga ögonblick nere i lund.
    in till banken och ta ut pengar till lalandia och tyskeland!
  • torsdag: projektarbetsdag. möte på joma tryckeri med damerna. detta fixar vi!
    kickboxning om jag hinner på aftonen med kakan. vill gärna detta.
  • fredag: time will tell. jag åker in på milie framåt kvällen. längtar.
    sedan höstlov och ser verkligen framemot att komma iväg i fyra dagar.
    hur skönt som helst. wie :D bada och unna sig. dock synd att man missar
    ditt party, carro barro. men jag kommer trots allt unna mig lite öl där också!

så, nu behöver jag inte skriva på hela veckan va? jag kommer dela mina djupaste tankar med
min egna lilla skrivebok istället. hehe. och ja, bilder från helgen och andra festligheter kommer
också komma så småningom. ta hand om er. mycket kärlek. eran iz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela