Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Söndag

Publicerad 2008-10-12 12:28:26 i photo,

redan. har gått fort.
var borta hela dagen och kvällen igår. hittade en jätte stor soffa. drömsoffan.
men vi var osäkra på måtten så vi bad henne att ringa upp idag istället om hur
vi skulle ha den eller inte. och måtten visade igår att den var för bred. fan sa jag.
bara till att leta vidare då.

och även så hade jag snart varit påväg mot ljungby.
till emil. vi skulle åkt till lund idag och kollat på the hellacopters ju!
men då har spelningen flyttats till tisdag istället.
kan inte saker sluta krångla!

vad gjorde mina tjejer i helgen då?
kakan vet jag! henne pratade jag med igår, så skönt och bra som alltid :)

vi ses bland löven.

Kommentarer

Postat av: Milie

Publicerad 2008-10-13 11:41:45

Jaa. får jag pasta så tar jag gärna det. Haha, vadå tycker du att röv e grovt haha.! det e ju de ordet jag anväder mest!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela