Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Silence

Publicerad 2008-10-19 19:12:02 i

hem ljuva hem.
gårdagen bringade mycket dans, flödande drinkar och spring på stan till 4 snåret.
därefter hem till petras mysiga lägenhet för somn. helvärd kväll.
och givetvis var bakfyllan ett faktum i morse.
jag skulle resa hem med en buss som skulle innebära långa väntetider.
restid: runt 2 timmar. när det tar en halvtimme att köra från stan och hem, haha.
iallafall... jag hade turen att stöta på mia i petersburg som erbjöd mig sjuss hem.
go och varm tjej.

skönt att komma hem. tyst och lungt. inga illaluktande killar som tar en på röven,
ingen dålig syn gällande det där trappsteget i natten, inga fula tricks för att komma
in på puben där åldergränsen är högre. nej, inget sådant i min närhet just nu.
men det stöter vi nog på nästa helg ändå. haha.
och en sak till, världens största grattis till sabbe! puss och smisk på dig.

ps. bilder kommer här också ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela