Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

MYSPYS

Publicerad 2008-10-01 19:47:25 i

det kommer det bli på lördag mina vänner.

idag har det varit hur gött som helst på jobbet.
en del kunder, en del i kassan. men alltid lika roligt!
emma och biggan är här också nu.. det är mysigt.
tycker om att han flyttat hem! jag som är så beroende utav närhet,
nu har jag äntligen någon att tetas med. yeeeeah!

milie ringde innan med. hon skulle baka tårta, och inte till vilken dag som helst, utan till lördag!
vi smed lite mer planer angående dagen. och hon gav mig goa tips på gott som jag
inte hunnit tänka på. love it. love you.
så imorgon efter skolan, drar jag och morsan in till stan och inhandlar lite tilltugg
och annat gott som baginbox dricka. tillbehörigheter till bål även! tack milie återigen.

kommer bli toppen. längtar redan.
ses på lördag :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-02 21:15:08

jag måååååste komma! Mattis :D

Postat av: frida

Publicerad 2008-10-03 19:05:31

det kommer bli kanonis=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela