Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Måndag

Publicerad 2008-10-06 17:05:12 i

bakfyllan satt kvar längre än vad jag trodde att den skulle göra..
men nu är jag pigg som en mört igen. solen skiner och mitt kaffe
är färdigt ju!

håller på att öva in mycket saker nu inom skolan. känns som att
jag har fullt upp nu. bad or good thing? det kan jag inte sätta fingret på än!
hinner inte känna efter.

imorgon är det återigen till praktiken. bara en dag denna veckan.
onsdagen kommer innehålla projektarbete!

... och nu stod det still i mitt huvud för en stund..
vi hörs av darlings, helt enkelt :)





någon som har min bruna palestina sjal hemma hos sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela