Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Jakten

Publicerad 2008-10-30 12:38:18 i

efter 1 timme och 34 minuter, 4 ciggaretter, dyngblöta skor så har inget gett resultat.
min cykel är spårlöst försvunnen efter att ha blivit stulen utanför kalmar industries.
under tiden då min far jobbade skift.
men tro mig, det är inte över än!

vid klockan 5 rullar vi in mot stan, hälsa på petra och dricka gott i emmas
stuga eventuellt med pancho och hiep. vi ska ut ikväll. hiep fixar! :D
och imorgon. om inte kakan ska med, så ska jag ta mig hemåt igen för på kvällen
vankas det en fet halloween fest här i lilla lialt. även andra kommer ha fest, biggans mate's.
feeeeels good.och på lördagen får jag helt enkelt bestämma mig för vad jag ska ta mig till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela