Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Chill

Publicerad 2008-10-22 15:06:49 i

befinner mig på jobbet. just nu är det cool lugnt. jag och annika
dricker mest kaffe och snackar skit medans de andra är uppe på
en konferans i götet. vi vill också såklart att mer och mer kunder ska
komma in. var är alla?

kvällen som infinner sig kommer bestå utav solning och bastande.
long time no see. kommer bli gött. nu längtar jag till helgen.
och gud vad jag ska pussa och krama ihjäl xet, the one and only man!

update

hej återigen
sitter här numera med ett leende på läpparna från vad dagen gett mig.

här är några få orsaker
efter jag kommit hem, ropade mor att jag fått en till lönespecifikation från kalmar.
en milie som klarade teorin.
ett långt samtal om allt och inget med damen.
att jag kände mig galet brun och fin igen efter ett besök på ingalill's salong.

kommande orsaker till att må ännu bättre
jag ska börja packa ner saker inför helgen, något jag längtar efter
och eftersom jag nu har mer pengar på kontot än vad jag trodde
så funderar jag på att inhandla något, såklart

jag är faktiskt sugen på en jeansjacka!
haha, vet.. må vara helt fel årstid

jag ska däremot inhandla "Nivea Young Be Beautiful! tinted moisturizer" på Kicks.
som matttilda.blogg.se tipsade om.

well, gotta go!
ps. bara en sak, jag är galet avis på er
som ska hänga på b&b ikväll!  men, jag överlever :D ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela