Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Sista helgen i november

Publicerad 2008-11-26 22:24:08 i

intensivt arbete mellan 10,15 - 15,00. vi fick färdigt alla våra högar med färdigt material.
äntligen! äntligen är vi färdiga med det praktiska förutom säljningen.
det känns så bra.

kvällen har också varit bra. kakan, emma, biggis, bengan och jag har hängt.
vi har ätit, garvat, myst, fulat oss samt degat framför tvn. bra helt enkelt.
idag känns nästan som en fredag.
påtal om helg. ska tydligen till götet på lördag, lisbergs julmarknad med la familia
och inhandlande utav julklappar. sedan på söndag är det business som gäller.
götta. dock inte så gött att halva mitt konto med pengar rök idag pga en julklapp till mamsen.
men men, jag är då en snäll tös jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela