Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Sent en söndagskväll

Publicerad 2008-11-09 22:28:20 i

det enda som lyser upp är skärmen och min julliknande lampa i fönstret.
jag är trött men ändå inte, hjärnan är på högvarv just nu.
ny vecka imorgon, dvs nya tag. detta fixar vi, även om man känner sig 13 kg tyngre.

denna söndag har vi tillbringat med djup sömn långt in på eftermiddagen,
god mat och bio. äntligen har jag sett patrik 1,5 och äntligen så fick jag veta
hur bra den var. skratt

nu stod det still en stund. kan säga iaf att gårdagenvar sjukt värd.
mysigt på thairestaurangen med er. vi var ändå ganska många.
john var duktig på scen, och sedan var det upp för ett glas vin som blev
några fler. fick sjuss hem innan alla drog in på puben. skönt.
väl hemma blev det några roande samtal på mobilen, haha!

iallafall...
jag borde nog gå och lägga mig.
jag borde nog köpa en ny säng. känner fjädrarna numera!
nej, det finns viktigare saker att slutföra nu :)
vi ses. tänker på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela