Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Pirr i magen

Publicerad 2008-11-24 17:41:12 i

efter en natt bestående oavbrutna smärtor i magen, kom jag upp på förmiddagen.
jag satte på mig mössan och varma sockar, öppnade dörren och kände hur
skönt det skulle bli att få komma ut, andas in den friska luften,
och promenera i skogen med min lilla bello.

det blir mörkt rätt fort. men jag tycker att det är mysigt som bara den.
man får tillbaka barnasinnet lite när man är ute på landet, nu när man kan trampa i snön igen.
julkänsla fick jag idag. speciellt när man kommer innanför dörren,
helt rödmossig kring kinderna, tar tid på sig att få av kläderna, och sedan
värmer upp lite glögg. jag gillar det.

nu ska jag ta på mig kläder igen och bege mig ut.
isabell på äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela