Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

En vecka har gått

Publicerad 2008-11-17 17:36:27 i

i mitt liv och den har varit full av ovisshet, förtvivlan och noll motivation efter omständigheter.
men helgen erbjöd sällskap som gör att jag nu kan andas bättre igen och dra mig kragen.
allt som har med studier att göra har inte precis varit lagt så lägligt, men jag tror att
jag kommer lyckas denna veckan, jag vill bara ha det gjort, för jag vet att den tyngd som
jag burit på mina axlar under ett tag, att den sedan kommer försvinna, vilken lättnad.
jag längtar efter den.


längtar efter helgen. kommer vara ledig på fredag, för att kunna få ett avslut på det hela.
sedan måste vi helt enkelt ses, nära och kära.
well, time to go, hard work work!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-17 20:51:57

söten

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-18 19:37:20

jag saknar dig allt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela