Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

En kväll i november

Publicerad 2008-11-06 17:24:09 i

man märker att vintern är nära, då man inser att man inte kan se vart man själv
går påväg hem från bussen. trots det tycker jag ändå att det är mysigt.
det som fattas är bara snön, en pulka och lite mer julmust i skåpet.

dagen har framkallat ångest till och från. men jag vet att jag kan avklara saker
bara jag har motivationen och kan tro på mig själv. det löser sig.
känns bra redan nu.

snart ska vi alla gå ut i kylan, några meter bort på gatan, och sedan stiga
in i värmen igen. det vankas smörgåstårta och dryck hemma hos farmor.
min kusin ska tydligen iväg nu, och befinna sig i ett halvår nere i nya zeeland (!)
måttligt avis. slå en volt i mitt liv! allting går på rutin. men det är nog meningen,
fram tills juni månad. då vi står där tillsist!
nu ska jag smita, och ta en nikotinpaus med emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela