Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Allt från inspiration till idé

Publicerad 2008-11-19 17:53:33 i

alltid, precis alltid ska man starta nya projekt samt hitta på nya kreativa idéer som
man vill börja på och genast slutföra när man har viktigare saker att tänka på.
viktigare projekt som ska slutföras. antar att fantasin nog flödar av sig själv när man
ska ha ointressanta uppgifter för sig. vips så är den där! mest olägligt. och vips! så försvinner den.
kan inte allt detta komma när jag väl sitter hemma och stirrar in i väggen?
vore toppen. måste anteckna allt jag kommit på!


iallafall... back to work.
men först! månadens (kan även vara mer än så) accessoar gott folk!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-19 18:54:25

jisses vad snyggt med uret hängande sådär.

vart har du hittat det? second hand?

Postat av: josefine

Publicerad 2008-11-20 12:32:32

åh, det tycker jag låter som en väldans bra idé! dock jobbar jag lördag - söndag. men fredag är jag fri. är du här hela helgen eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela