Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

23

Publicerad 2008-11-23 18:03:50 i

en till söndag i våra liv.
jag är trött och känner mig ensam. jag vill bara att någon ska stryka sin hand över
min rygg och få mig att känna mig säker. jag vill att någon eller något nytt ska komma
in i mitt liv mera och göra detta. sedan tänker jag givetvis tillbaka på gamla goda tider,
ser hur människor runtomkring en förändrats med åren.
bekantskaper och även vänskaper som sakta rinner ut i sanden för en period...
sentimental söndag är vad jag kallar det. eller så kan du kalla mig förvirrad.
jag är nog inte ensam.

dags för te!

Kommentarer

Postat av: Milie

Publicerad 2008-11-24 13:11:58

nehee du. du e inte ensam.! du har ju alltid mig :) och jag älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela