Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Love it

Publicerad 2008-05-04 17:32:14 i photo,

Galet trevlig kväll igår i götet. Efter vigslen mellan Mary och Peter hade vi tid på oss så körde lite
raggarunda på de sliriga vägarna i det fina klippiga landskapet, istället för motorvägen, vi kom sedan ut
till nääs slott, utanför floda, i en oehört vacker lokal full med mat och väldigt go dricka. Festen kunde börja.

Det var riktigt ballt, det märkte jag även under vigslen.. Att människorna var som mest olika.
Människor både från Marys och Peters sidor som kommit ända hit från Usa, Canada, England
och även ända från Nigeria för att fira deras löfte till varann. Det fanns inget, "vi" och "dem".
Vi alla var som en boll av gemenskap. Att fira med olika individer med olika bakgrund och
kultur kändes så befriande och ballt på något sätt.

Yeah, finns så mycket mer att skriva egentligen, dock är mitt huvud ofokuserat.
Fler detaljer kommer säkerligen poppa upp när jag väl fått in bilderna på datorn.
En till sak som är säker, är att jag inte kommer glömma hur jag och farsan skakade
rumpan fett på dansgolvet igår, haha, love that. Tack för igår, en kväll att minnas!

image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela