Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

LÄTTNAD!

Publicerad 2008-05-14 11:11:26 i

YES YES YES YES YES!
nu är jag förbaskat glad och lättnad, äntligen slipper jag gå runt med den där känslan i magen
och det dåliga samvetet nu när jag väl tagit tag i det. UNDERBART.

fortfarande sjuk och dumheter, men imorgon ska jag till skolan!
vaknade imorse utav bror min, han och hans kollega var ute här för att jobba.
trodde först jag drömde när han kom in där, helt svart och stor som ett hus
brevid min säng. *monster*, nej, en jävla sotare var det bara allt, haha!

fniss. nu ska jag städa, hänga upp tvätt och fixa lite kaffe. känns genast bättre.
imorgon ses vi mina damer, ska bli så gött och glassa i picassoparken, samt smida
planer för sommar'n. hoppas på att få stöta på en och annan gorgeous väl där inne med.
hejråååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela