Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Is that so

Publicerad 2008-05-01 19:22:46 i photo,

Precis hemkommen från stan.
Vaknade imorse i bästa damens lägenhet av att det åskade och regndropparna som hårt slog till
mot fönstret. Jag tycker det är mysigt. Att bara ligga där under täcket och få känslan utav trygghet.
Kvällen var mycket givande, som alltid inne i stan. Grillförkrök och utgång mot stan.
Ge mig ett jobb, en man och en lägenhet där inne nu.
Medlem på hfab, ja tack.

Så... vad händer denna kväll?

image74
Hihi, har en jäkla massa bilder från kvällen, fårse vart jag lägger upp dem sedan..
Nu ska jag gosa ner mig under täcket framför tvn, det tackar man inte nej till.
Fårse om jag lyckas planera party imorgon med en viss herr Bodi också.

Ta hand om er, älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela