Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Fucking great

Publicerad 2008-05-11 13:49:09 i photo,

Bästa helgen på länge fan.
Drog in på sena eftermiddagen till hstd i fredags, hookade ihop med emilie, sabbe och matilda
i det sköna vädret på stan, för att dra oss upp till emelie med flak och diverse pick och pack.
Väl uppe i lägenheten befinner sig gamla godingar som calle persson, emil svensson och
andra unnarydare, god i love to party with you!

Fixa, korka upp och slå sig ner på baksidan utav huset i den mysiga kvällssolen med älsklingar.
Galen kväll. Och igår vaknade vi alla drägg upp hos emilie i hettan. Vi sa det också att åtta på
morgonen, det var inte framprioriterat. Matilda kom upp till lägenheten, sabbe och jag gjorde oss
redo för stranden vid Brottet för att få brännan och får att försöka få igen de timmar som man inte
fick den natten, haha. Sedan kom gubbarna ner en sväng och vi bara glassade.
Tiden rullade på, älsklings cake kom till stan och tillslut var det kväll igen, ut till karls stuga
för hävande öl och grillat. Hanna körde oss sedan in till stan för utgång, in i dimman. Galen kväll.

Nu orkar jag inte skriva mer, nu ska jag ut och pressa i solen!
Damer, jag drar nog in på torsdag igen, bara för att glassa ute med er.
Fett med kärlek. Hej!

image88
Love you girl, big time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela