Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Excited!

Publicerad 2008-05-20 18:34:19 i

image101image102

Gillar't. Enkelt är shysst.
Dagen har inte varit så händelserik, men dagen har varit väldigt glad och spännande. Don't ask me why. Ih!
Var hemma hos frugan Sara nyss, glassade i solen. Sedan cykla hem och jag är fortfarande lika rastlös,
har inga direkta studier heller som ska göras? Har i varje fall skrivit upp en liten inköpslista tills innan
lovet och festivalen. Hoppas hoppas hoppas! Annars lyssnar jag bara glatt och gungar till Nationalteatern.

Till helgen blir det hstd, igen! Fiesta med Emilie på fredag, undrar om det blir en lugn lördag, sedan
plåta de älskade på deras första bal ute i Tylösand, bakis eller ej. Kommer bli galet trevligt känner jag.
Dessa helger som nu har passerat inne i stan har varit det bästa på länge med mina hjärtan.
Och snart sommar, klagar, det gör jag då inte. Nej, nu ska jag ut och svettas lite, alltid lika gött.
Ta hand om er darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela