Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

En härlig söndag

Publicerad 2008-05-25 20:30:27 i photo,

En härlig helg har passerat!
Hos damen heeela helgen, alltid lika mycket fiesta och guld.
Denna dagen som har passerat har varit fruktansvärt bra, trots bakfyllan.
Emilie kom upp tidigt, redo för att fixa hår och bara vänta på att tiden skulle rulla på.
Sedan, the one and only big day, Balen! Emilie åkte iväg senare på eftermiddagen
för att hooka ihop med sin kavaljer och de andra polarna för champange såklart!
Jag väntade kvar i lägenheten på de andra, Karl, Challe & Jacob.
Jag var redo med kameran sedan drog vi ner till Tylösand.
Fan så vackra alla var. Älskade vänner.

Träffade även lite andra kändisar och så, sjukt bra. Sedan började det kurra i magen,
så vi gjorde oss redo för att dra oss vidare till Medya efter 3 timmars vistelse nere vid havet.
Gott och sitta ute med käk i solen. Super mysigt. Tack. Hemma nu och jag längtar till allt och lite till.
Speciellt till nästa helgen, de bästas student den 5e och till den 6e då vi ska kalasa som bara den i Unnaryd.
Helvete så bra. God i love my friends. Superglad, japp :)
Hej!

image104
Cake och Robban. Älskade vänner! Ni lär ha en fet kväll :) Ha det!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-25 21:05:17

fyfan vilken biiiild! så sjukt fin

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-30 13:01:35

Aw du måste skicka bilderna till mig sen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela