Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

C'mon

Publicerad 2008-05-12 21:09:38 i

Vaknade imorse av att jag inte fick luft som jag skulle, inte kul med andra ord.
Tänkte att jag säkert skulle kunna dra till plugget imorgon, men det verkar inte som det nu.
Fortfarande svullna mandlar som måste vila. Hoppas på att det går över så man slipper kolla
upp det bara. Trist!

Saknar alla mina närmaste också.
Och solen kan komma tillbaka den också, satt ute lite på balkongen imorse i solen,
sedan var den borta framåt eftermiddagen. Saknar dig, get over here again!
Okej, det är måndag. Men jag vill mer än allt annat ha helg helg helg igen och framför allt vara frisk.
Puss på er och ha en skön kväll.

image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela