Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Planer

Publicerad 2008-03-26 19:18:21 i

Blir av om man planerar vettigt, men det verkar inte hända, än.
Vill nästan vara säker på hur sommar'n nollåtta kommer se ut.
Jag vill så mycket så jag nästan inte vet vad jag vill, typ.
(Give me a sign!) Äh, det fixar sig.

Ikväll ska vi nog dricka oss fulla på bärs och åka pulka.
För det var på tok för längesedan.. pulkan då.
Fast ibland önskar jag mer att det var den där ölen som man druckit förlängesedan, istället..

Tack även för det bästa telefonsamtalet idag katrin.
Kärlek & hej!

Kommentarer

Postat av: han du vet!

Publicerad 2008-03-27 12:39:16

Rockstugan på lördag ju! ^^
kom dit för tusan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela