Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Nu

Publicerad 2008-03-25 14:37:52 i

Drar jag in och fyndar lite.
Även shopping på fredag och lördag!
Götta.

Och nu faller klart mer snö.

Update!
Blev en 1 ½ timmes runda på stan.
Jag hade planerat denna dagen med att jag skulle dra in och fynda på myrorna, för det hade jag tålamod till!
Och det var det såklart värt! :)

image34

WTC-jacka: 65 :-
Flätad blivande strandväska: 25 :-

image35

Cerise kortarmad silkeskofta: 105 :-
Liten rödmönstrad plånka: 5 :-
Svart klänning: 65 :-

Supernöjd!
Bra köp för de pengar man haft ute sen innan.
På fredag kör Cake in oss till stan igen för mer shopping, dock inte denna gång på secondhand.

Pussssss!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-25 21:26:54

Naaajs nu ser jag också! Allt var kalas snyggt

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-27 13:28:48

ser mycket bra ut issa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela