Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Lidhult

Publicerad 2008-03-20 17:12:14 i photo,

Hemma. Ensam hemma ikväll. Ledig imon. Välbehövt må jag säga!
Idag blir mest till att pilla, sy och slita med löshår framför tvn till fröken Johansson,
men efterlängtade cash! Imon, fredag, dricka öl med moa i hylte och träffa lite nytt folk.
Good stuff. Lördag, kanske Ljungby, öl med lina och matilda på kvällen. Öl, öl och öl. Typiskt.
Hoppas att jag även får besked angående jobbet idag också. Vill gärna ha lite extra i plånkan.
Jaja, glad påsk! haha hehe he eh...

(Update!)


image22
image23

Kreativitet ger färdighet.
Vióla!

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2008-03-20 19:17:54

Jag har fått jobb på Kalmis nästa vecka :)
Lackeringen, samma som jag jobbade sist!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela