Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Flyter på..

Publicerad 2008-03-04 17:22:16 i photo,

Jag mår bra, det är fint..
Längtar till fredag, träffa de allra flesta nära och kära, gamla bra bekantskaper..
Dansa runt glad och berusad.

Längtar efter... alla mina hjärtan och kan oftast aldrig få nog utav din närhet.. fast det vet du inte om,
det har jag aldrig sagt till dig. Längtar efter sommar, gröna parker, sol, nattbad, grillat och öl på balkongen
och trägår'n med godingar, sena ljusa nätter, festival, skärgården, att vara som idioter och hitta på roliga
jäkelskap.. och allt annat som är bra..

Fortfarande är det klarblå himmel, och träd som lyser upp, de får visa sina äkta färger.
Ut och springa? Lätt!

Cheers!


image5

Kommentarer

Postat av: LinnéaK

Publicerad 2008-03-05 16:14:20

Ohlalaa.. Har missat att du haft blogg :)
Va kul! Då har jag en till att följa ;)

Ha det gött :)
Linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela