Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Family

Publicerad 2008-03-15 10:27:47 i

Vin gillar att bringa baksmälla som dess gillar att sitta i under en längre tid.
Alltid lika sant.

Sjukt trevlig kväll igår.
Tunagatan, Malins vrålåk, Annelund,
Buss, Chaplins, Harrys.
Och det varade festande långt in mot natten.
Jag tröttnade inte en sekund!

Jag, bror och emma försöker ta oss i kragen.
Mor och far anländer vid 12,00 sedan shopping på IKEA. Götta, det kan jag nog hantera.
Vill vara här inne igen ikväll, men hur och när? Jag är pank.
Hör av er om ni vill hjälpa till (ha ha)


image10

Kan även vara något utav det bästa jag hört på länge.
RJD2. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela