Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Clean teen?

Publicerad 2008-03-22 11:53:00 i photo,

Mardrömmen jag hade för några dagar sedan, om att jag skulle varit nunna i ett kloster i framtiden var,
svar ja, skrämmande. Helt paranoid och kallsvettandes, ungefär.. Men den gick och visade sig vara över
fram tills inatt.. That's good, haha..

Gårdagen var lyckad. Anlände till hylte, träffade min saknade tjej, folkmassan var stor runtomkring.
Senare ut till glesbygden med en del vrålåk. Öl, nytt folk, mysigt.
Jag var nöjd och belåten mest hela tin. Kom hem för en stund sedan, känner mig extremt som
"jag har blivit påsatt av en elefant". Dock sitter jag mest och ler samt är finurlig när jag ger mig in i
min egna lilla värld, hehe... Tack själv du..



image21

Kommentarer

Postat av: Hubbe

Publicerad 2008-03-23 17:30:11

Jaha, hittade du något annat kalas igår eller? ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-23 21:09:38

hehe, party i brallan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela