Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Rastlös

Publicerad 2008-06-16 16:22:17 i

Skönt snack igår framåt kvällen, yeah baby yeah.
Har agerat hemmafru mest hela dan.
Städa, stryka, dammtorka och allt vad det roliga heter.
Jag visste att det skulle komma snabbt, det där med att rulla på tummarna.
Ett telefonsamtal från emilie "Ska jag ha fest ikväll eller?"
Tja, varför inte lite bärs och skitsnack tänkte jag!
Tar bussen in om en timme.

Det roligaste är hur jag någonsin ska kunna överleva utan så mycket närhet i sommar.
Telefonräkningarna kommer säkerligen att nå högsta topp, hihi.
Nä, men klart jag kommer ha folk runt omkring mig, det blir vad man gör det till helt enkelt.

*ÖLSUGEN*
dum i huvudet? nä, bara rastlös.
puss och snusk. "deeeet käääänns som första gååången"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela