Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Home alone

Publicerad 2008-06-23 18:07:55 i

och vädret sviker, men en sak är bra. och det är att jag kommer få pengar den 25e som vanligt.
var på stan idag med baben och la undan ett plagg på gina, perfekt. då åker jag in igen.
hoppas på en något händelserik kommande vecka iaf! haha..
som vanligt fiesta till helgen igen, eller vad säger ni damer?

jag vill också jobba!
fast.. nu får jag bara gå och gosa mig ner i täcket framför tvn istället.
nåväl, vi hörs och jag älskar mina vänner! ni är guld.
make out, spankin' and our song.

You got a fast car
I want a ticket to anywhere
Maybe we make a deal
Maybe together we can get somewhere

Kommentarer

Postat av: Milie

Publicerad 2008-06-24 01:35:33

Anyplace is better

Starting from zero

Got nothing to lose

Maybe we'll make something

Me

Myself

I got nothing to prove

Postat av: cakeeiii

Publicerad 2008-06-24 18:56:54

Ja klart, i helgen blir det fest! hade varit soft med hemmafest! :D får kolla runt lite helt enkelt!

älska dig vännen<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela