Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

High five!

Publicerad 2008-06-02 08:31:04 i

Helgen var toppen. Verkligen.
Shopping, stor alkoholkonsumering innan upp till emilies med cake, ta plats i trägården med öl och filtar,
fördriva tiden, sedan kunde festen börja. Vi blev mycket damer, sedan kom herrarna. Jag agerade
paparazzi åt herr Peyronson så vi får väl se vart de bilderna kommer upp på för någonstans sedan,
kan ju bli häftigt. Det som vi minns var att hänget mest befann sig på Pio's, uteserveringen, Bm och Bulls!
Det blev en sen morgon, en mysig morgon. Se solen gå upp och ta sista kalla ölen.

Söndagen var slitsam men go, och jag lyckades sedan ta mig upp till emilie, till de andra på förmiddagen.
Kom hem till hennes lägenhet, fylld med tomma ölburkar, golvet ockuperat av sovtillbehör och instängd
luft. Mitt i allt det där var jag ändå så glad och mös mig ner hos gumman :)
Vi begav oss sedan ut till Tylösand och glassade på stranden i några timmar, i väntan på balen och
mest för att ta igen de timmar som man inte fick den natten. Sjukt smockat med folk och hetta,
men underbart. Bal sedan som sagt. Plåta mattan, johan och frida. Läckra som få. De lär ju ätit sin
frukost nu i sitt sletna tillstånd och med sina klänningar som man får hoppas att de är okej, haha!
Sov gott mattan och ni andra. Bilder från eran bal kommer upp här så småningom, mitt ps hemma
krånglar lite och jag hoppas på att jag ska kunna få lite tid över för redigering. Idag ser schemat ut såhär,
after work: öl och kolla in vinbrännbollen uppe i backen med folket.

Puss och smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela